ХЕРСОНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ

Формування медіа культури дітей та підлітків

     Сучасне медіа життя можна розглядати як повсякденну практику існування. Це стосується у першу чергу дітей, які на сьогодні є активними споживачами як традиційних, так і нових медіа та легко підпадають під їх вплив. Інформаційне «сміття», несе шкідливу інформацію, негативний вплив на дітей у мережі Інтернет та інших системах медіа.
     А з іншої сторони медіаосвіта – це потреба часу. Медіаосвіта відкриває більші можливості для розвитку дитини, її інтелектуального і творчого потенціалу, здібностей, самостійного мислення.
Отже, зростає роль медіа педагога – того компетентного наставника, який не тільки сам володіє необхідним обсягом знань, умінь і навичок у цій галузі, але і здатний допомогти аудиторії різного віку набути медіа та інформаційної грамотності.
      Педагогічний колектив Херсонського Центру позашкільної роботи Херсонської міської ради розглядає питання медіа освіти не лише на педагогічній раді, але виходить з пропозиціями для працівників закладів загальної середньої освіти Дніпровського району.
19 лютого 2020 року Адвокатова Світлана Іванівна спільно з клубом педагогів-організаторів «Міцний горішок» провела круглий стіл з теми «Формування медіа культури дітей та підлітків». Кожен із присутніх висловив свою власну думку відносно медіа. Методист Центру Заїка Лариса Михайлівна продемонструвала присутнім презентацію, за допомогою якої нагадала актуальність впровадження медіа, завдання та методи медіа освіти, фактори необхідності розвитку та основні завдання педагога в умовах медіа грамотності.
       Педагоги – організатори переглянули відео сюжет виступу відомого педіатра Андрія Курпатова в Давосі, який довів за допомогою досліджень шкідливість від медіа як для дорослих так і для дітей і зауважив, що нормою життя є, перш за все, правила цифрової гігієни.
До пропозицій щодо дотримання цих правил відносяться: відволікання від медіа дітей шляхом охоплення їх масовими заходами в позаурочний час, залученням до гурткової роботи, спортивними видами діяльності, спілкуванням, організацією дозвілля тощо, а основне – не перебільшувати двох годин користування медіа.

Одна идея о “Формування медіа культури дітей та підлітків

  1. Ірина Нурулліна

    Вдячні методистам Центру за можливість обговорити таку в наш час актульну тему! Багато цікавого і корисного взяла особисто для себе!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.

Яндекс.Метрика