ХЕРСОНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ

Методична робота як чинник удосконалення особистості педагогів

Створити сприятливе освітньо – виховне середовище для формування креативної особистості вихованця може тільки творчий педагог за допомогою сучасного науково – методичного забезпечення.
Саме тому методична рада, яку проведено 2.02.2016 р. на базі Херсонського Центру позашкільної роботи з теми «Методична робота як чинник удосконалення особистості педагогів», була присвячена вдосконаленню рівня фахової майстерності, професійної компетентності освітян в галузі педагогіки творчості.
Присутні ознайомилися з дослідженнями «Сучасний педагог очима вихованців, батьків, колег», переглянули удосконалену структуру методичної діяльності у закладі, пригадали за допомогою презентації методичні заходи, які було проведено у першому півріччі 2015-2016н.р., а саме: методичні та педагогічні ради; діяльність Школи молодого керівника, Довідкового бюро; участь у професійних конкурсах; впровадження інноваційних форм роботи, педагогічного досвіду; проведення майстер-класів на обласному Херсонському телевізійному радіо каналі «Скіфія» тощо.
Одним із головних компонентів методичної діяльності закладу є атестація педагогів. У 2016 році атестується 2 методиста і 8 керівників гуртків. Кожен із них продемонстрував перед присутніми своє порт фоліо в якому висвітлено:
– дані про підвищення кваліфікації (термін проходження курсів, місце проходження, тема курсової роботи);
– науково-методична робота: діяльність над проблемою, наявність власних методичних розробок, публікацій, проектів, авторських програм;
– участь (активна, пасивна) у проведенні майстер-класів, конференцій, методичних рад, методичних засідань, педрад, семінарів (Всеукраїнський,обласний, міський рівень, ХЦПР), тема виступу;
– проведення відкритих занять;
– участь у професійних конкурсах «Джерело творчості», «Перлина натхнення» тощо;
– виступи на телебаченні, радіо, публікації в ЗМІ;
– співробітництво: з колегами, з батьками, з різноманітними організаціями тощо;
– участь в інноваційній діяльності (форма участі, результативність);
– навчально-матеріальна база (як поповнюється, обновляється, зберігається);
– робота з молодими (як наставник).
– характеристика діяльності гуртка;
– участь вихованців у конкурсах, фестивалях, виставках (за 5 років)
– організація виховної діяльності з учнями (проведення масових заходів у гуртку,
– участь у масових заходах: концертах, екскурсіях тощо);
– робота з обдарованими учнями: МАН.
Колеги із задоволенням переглянули досвід колег.

DSC_2817DSC_2851DSC_2838DSC_2828

Яндекс.Метрика