ХЕРСОНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ

Методична рада про стан соціалізації дітей у закладі

     «Вплив обласної науково-методичної проблеми на стан соціалізації дітей та учнівської молоді у ХЦПР» – тема, яку розглядали педагогічні працівники Херсонського Центру позашкільної роботи. Під час засідання розглянуто результативність діяльності колективу упродовж 2013-2018 р.р. над впровадженням обласної науково-методичної проблеми «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі».                            Теоретико-методологічні засади процесу соціалізації дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі, форми і методи впровадження проблеми нагадала у своєму виступі за допомогою презентації методист Заїка Л.М. Як відбувалося встановлення соціального партнерства щодо створення належних умов соціалізації особистості в ХЦПР розповіла керівник клубу «Лідер» Адвокатова С.І..                                                              Вихідний моніторинг рівня готовності особистості до взаємодії з соціумом досліджено практичним психологом Биковою О.Г., яка здійснила діагностування серед педпрацівників, гуртківців та їх батьків і ознайомила присутніх з результатом. Враховуючи діяльність педагогічного і учнівського колективів, її результативність отримано, що 41,5% гуртківців мають високий рівень готовності до взаємодії з соціумом, 38,5% – достатній, 17% – середній, 3% – низький.                                                                З досвіду роботи про стан підготовки до здійснення соціалізації дітей, підлітків, учнівської молоді виступили: Гунченко О.В. – методист військово -патріотичного напряму; Федорінов Д.О. – керівник туристичних гуртків; Піскун Є.В.- керівник гуртка «Захоплююче лозоплетіння»; Короткова Л.О. – керівник зразкового художнього колективу хореографічної студії «Фантазія».

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.

Яндекс.Метрика