ХЕРСОНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ

Творча лабораторія

       Один з основних напрямів позашкільної освіти – художньо-естетичний, який забезпечує розвиток творчих здібностей, обдарувань та здобуття вихованцями, учнями і слухачами практичних навичок, оволодіння знаннями в сфері вітчизняної і світової культури та мистецтва
    Для виконання цих завдань у Херсонському Центрі позашкільної роботи ще в 2002 році створена система залучення дітей до творчої діяльності. Насамперед – це низка конкурсів з різних жанрів мистецтва, яка отримала назву «Творча лабораторія» , в яких беруть участь навчальні заклади Дніпровського району та гуртківці Центру
      Розвиток, становлення творчо обдарованої дитини проходить на очах не тільки оргкомітету, журі, а і всього творчого загалу району. Кожен учасник отримує оцінку, поради, відчуває схвалення своєї роботи стає повноправним учасником творчого процесу, сам оцінює виступи інших учасників, бере приклад з інших та, навіть обирає собі кумира.            А найголовніше, це система оцінювання. Оргкомітет «Творчої лабораторії» не ставить собі на меті визначити кращих з найкращих та розподілити І, ІІ та ІІІ місця, а оцінює всіх учасників за трьома рівнями: високий, достатній та задовільний. Згідно з цим, діти отримують дипломи «Творчої лабораторії» – «переможець», «лауреат» та «активний учасник».
       У плані «Творчої лабораторії» наступні  конкурси:
Конкурс дитячої пісні «Зорепад» (солісти, малі форми), пізніше став одночасно і ІІ етапом міського конкурсу «Кришталеві нотки»;
Конкурс читців «Лунай, прекрасна наша мово!» – відбірковий етап міського конкурсу «Мова моя калинова»;
Конкурс народних традицій «Невичерпна криниця»;
Фестиваль патріотичної пісні «Рядки опалені війною» (Спільно з клубом «Лідер» ХЦПР);
Театральний конкурс «Хай, буде аншлаг!» – відбірковий етап міського фестивалю конкурсу «Театральна весна»;
Конкурс вокально-хорового співу «Зорепад-2» (вокально-хорові групи, хори, ансамблі).
        Аналіз роботи показує, що найпопулярніші жанри – це вокал та художнє слово. Це обумовлено тим, що в цих конкурсах – діти виступають частіше індивідуально. Це добре, але не всі діти можуть виступати сольно, є багато дітей, які в силу свого характеру, своїх індивідуальних особливостей комфортніше себе почувають в колективі і тому розкрити свій творчий потенціал їм було б краще в гурті. Але на жаль, не всі діти можуть відвідувати гуртки Центру, а в навчальних закладах годин позакласної роботи з кожним роком стає все менше. Це ми бачимо на скороченні творчих колективів: вокальних ансамблів, дитячих хорів та ін
      Цікаво відзначити, що останнім часом, ми на конкурсах «Творчої лабораторії» бачимо роботу вчителів молодших класів, класних керівників та небайдужих вчителів, які показують творчі роботи з школярами. Це, насамперед, обрядові програми народних традицій, театральні постановки, інсценівки літературних творів.        За роки своєї діяльності «Творча лабораторія» має своїх  чудових випускників, серед яких ті, які обрали собі творчу професію: Черненко Сергій, Черненко Андрій, Кузнєцова Катерина, Крейза Тетяна, Круліковська Анастасія, Федяніна Альона, Колихаєва Христина та інші. Журі «Творчої лабораторії» складається в основному із спеціалістів Центру та іноді з запрошених представників з обласного Державного будинку художньої творчості, міського Палацу дітей та юнацтва, Херсонського училища культури та дитячих бібліотек міста. Переможці конкурсів отримують можливість брати участь в інших конкурсах: міських, обласних, всеукраїнських тощо.

  Скачати положення  про творчу лабораторію

Яндекс.Метрика